Wij zijn een samenwerking aangegaan met Nijland Cycling, een mooie stap waar we trots op zijn. Binnenkort introduceren zij een nieuw model e-bike met een zeer lage instap, gericht op optimaal comfort en gebruiksgemak.

Dit model zal op korte termijn bij ons beschikbaar zijn als demo. Geïnteresseerde klanten kunnen zich alvast bij ons melden door hun gegevens achter te laten. Zodra het demo model binnen is, nemen wij contact met hen op om een afspraak in te plannen.

Aanmelden kan zowel via onze winkel als via het contactformulier op de website. Op deze manier zorgen we ervoor dat geïnteresseerden als eerste de mogelijkheid krijgen om dit nieuwe model te ervaren. 🚲

Voor meer informatie over de nieuwe Suelo kunt u terecht op  https://nijland.com/de-nieuwe-generatie-suelo-komt-eraan/

Zo laagdrempelig was opstappen nog nooit